TO KATI ALLO

Patisserie

Περιγραφή: Λογότυπο, εταιρική ταυτότητα και συσκευασίες για το ζαχαροπλαστείο TO KATI ALLO, στο Παλαιό Φάληρο.
Στρατηγική: Αποφασίσαμε να εκφράσουμε την οπτική πλευρά του brand με καθαρό design και γεωμετρικές φόρμες, θέλοντας να τονίσουμε ότι – και στη ζαχαροπλαστική τέχνη - η απλότητα δεν περιορίζει τη δημιουργικότητα. Ως σημαντικότερη πρόκληση στο πλαίσιο αυτό εντοπίσαμε την απαίτηση για ισορροπία ανάμεσα στο αυστηρό και το γλυκό.
Λογοτύπηση: Χρησιμοποιήσαμε θεμελιώδη γεωμετρικά στοιχεία για να συνθέσουμε ένα καινοτόμο ζαχαροπλαστικό τοπίο: έναν θεμέλιο λίθο επάνω στον οποίο εδράζονται αρχετυπικά κομμάτια γλυκισμάτων, τα οποία κορυφώνουν σε έναν γκλασαρισμένο καρπό-ήλιο. Εξίσου θεμελιώδης και η τυπογραφία, τα κεφαλαία λατινικά της οποίας υποστηρίζουν τη γεωμετρία του συμβόλου.
Εταιρική Ταυτότητα: Η φιλοσοφία του brand αναπτύχθηκε σε μία σειρά εφαρμογών οπτικής επικοινωνίας που χρησιμοποιούν το καθαρό λευκό, το βαθύ μπλε και το χρυσό, τόσο επάνω σε λείες, όσο και σε ανάγλυφες επιφάνειες, για να πλαισιώσουν το brand και να του προσδώσουν μία αίσθηση κύρους και γλυκιάς πολυτέλειας.

Συσκευασίες: Ως προέκταση της εταιρικής ταυτότητας, όλες οι συσκευασίες υπακούουν στον κώδικα οπτικής επικοινωνίας του brand, ενισχύοντας περαιτέρω τόσο την αισθητική, όσο και την εμπορική του πλευρά.

Φωτογράφηση / Παρουσίαση: Συμμαχώντας με το φως και αλλάζοντας την κλίμακα και τη γωνία θέασης μετατρέψαμε το ζαχαροπλαστικό τοπίο σε αστικό: το brand συνθέτει τώρα μία πολιτεία γεμάτη με γλυκά. Χαμηλά και ψηλά κτίρια, οδικοί κόμβοι και αυτοκινητόδρομοι. Μία γλυκιά πολιτεία δίπλα στη θάλασσα: Καλωσορίσατε στο KATI ALLO.

Credits: Φωτογράφηση από τον Μιχάλη Κορώνη / www.michaelkoronis.com

Description: Logotype, Corporate ID and Packaging for TO KATI ALLO patisserie (SOMETHING ELSE pastry), in Palaio Faliro/Athens.
Strategy: We decided to express the visual aspect of the brand with clean design and geometrical forms, wanting to highlight that - in baking art as well - simplicity does not limit creativity. Within this framework the most restrictive challenge was the demand for balance between the austere and the sweet.
Logo Design: We used fundamental geometrical elements to compose an innovative pastry landscape: a cornerstone, on which archetypical baking pieces are resting upon, peaking up to a glazed fruit-sun. The equally fundamental Latin capitals of the typography are supporting the geometry of the symbol.
Corporate ID: The philosophy of the brand developed on a series of visual communication applications, which are using pure white, deep blue and gold to frame up the brand and offer to both smooth and emboss surfaces a sense of prestige and sweet luxury.
Packaging: Extending the corporate ID, packaging obeys to the visual communication code of the brand, further enhancing its aesthetic and commercial aspects.

Photo shooting / Presentation: Making an alliance with the light and changing the scale and the angle of view we transformed the pastry landscape into a cityscape: brand is now composing a town full of candies. Low and high buildings, roundabouts and highways. A sweet state by the sea: welcome to KATI ALLO.

Credits: Photo shooting by Michael Koronis / www.michaelkoronis.com

TO KATI ALLOTO KATI ALLOTO KATI ALLOTO KATI ALLOTO KATI ALLOTO KATI ALLOTO KATI ALLOTO KATI ALLO