OLEA PRILIS
Ένα πλήρες branding project, εκ του μηδενός. Ονοματοδοσία, σλόγκαν, λογότυπος, εταιρική ταυτότητα, συσκευασίες, πλήθος αναλογικών και ψηφιακών εφαρμογών, καλλιτεχνική διεύθυνση φωτογράφησης και επιμέλεια κειμένων για επιχείρηση καλλιέργειας και εμπορίας εξαιρετικά παρθένου ελαιολάδου στην Τοσκάνη της Ιταλίας.
Για την ονοματοδοσία συνδυάσαμε την αρχαία ρωμαϊκή ονομασίας της - αποξηραμένης πλέον – λίμνης, όπου σήμερα φύονται τα ελαιόδεντρα, με την επιστημονική ονομασία της ελιάς και τη συνοδεύσαμε με ένα σλόγκαν που επικοινωνεί το προϊόν ‘’στις αισθήσεις, απ’ άκρου εις άκρο’’.
Όσον αφορά στο λογότυπο, χρησιμοποιήσαμε ως αφετηρία ένα ετρουσκικό αγαλματίδιο αλόγου που βρέθηκε στην περιοχή του κτήματος, η οποία εξακολουθεί να φημίζεται για τους ιππείς της. Το αρχαίο αυτό σύμβολο ενσαρκώνεται σήμερα από τον «Breto», το λευκό περήφανο άλογο που ζει στους στάβλους της φάρμας και αρέσκεται να καλπάζει στο σεληνόφως.
Για την εταιρική ταυτότητα βασιστήκαμε σε αφαιρετικά layouts και απαλά χρώματα, που επικοινωνούν απροσποίητη αυθεντικότητα και ανεπιτήδευτη αθωότητα.
Αναπτύξαμε τις συσκευασίες με floral illustrations στην παραδοσιακή παλέτα χρωμάτων της Τοσκάνης, όπως ακριβώς απαντάται στα τοπικά παραδοσιακά κεραμικά. Σε αυτές ακολουθήσαμε δύο διαφορετικές φιλοσοφίες, υπηρετώντας με διακριτό τρόπο κάθε μία από τις σειρές προϊόντων του κτήματος, ενώ αναπτύξαμε και ειδικές συσκευασίες δώρου.
Το OLEA PRILIS είναι πλέον παρόν στην ευρωπαϊκή αγορά, με πλήθος αναλογικών και ψηφιακών εφαρμογών να συνεχίζει να αναπτύσσεται, αποδεικνύοντας το δυναμισμό του.
Photos by: http://www.jenniferlorenzini.com
An extensive branding project, from scratch. Naming, slogan, logotype, corporate ID, packaging, numerous analog and digital applications, photo shooting art direction, and text editing for an Estate in Tuscany (Italy) that cultivates and trades Extra Virgin Olive Oil.
During the naming process we combined the ancient roman name of the – dried now – lake, where the olive trees emerge, with olive’s scientific name. We supported this name with a slogan that communicates the product ‘’across all senses’’.
Regarding logotype, we were inspired by an Etruscan horse statuette, found at the area of the estate, which is still famous for its horsemen. Today, this ancient symbol is getting flesh and bones through “Breto”, the white proud horse of the farm that loves to gallop under the moonlight.
We based the corporate ID on minimal layouts and soft colors, which communicates sincere authenticity and natural innocence.
We developed the packaging with floral illustrations at the traditional color pallet of Tuscany, likewise the local traditional ceramics. Upon them we applied two different philosophies, in order to serve uniquely each one of the series of products, while we designed special gift boxes as well.
OLEA PRILIS is now present in the European market, with a vast amount of analog and digital applications still under development, proving its dynamism.
Photos by: http://www.jenniferlorenzini.com











