Man on the Moon
Ταυτότητα και εφαρμογές οπτικής επικοινωνίας για το project ‘’Μan on the Moon’’: μία γνωριμία με το υλικό του μαρμάρου και το χώρο των λατομείων, με την επιμέλεια του Βασίλειου Μπαρτζώκα (Design Ambassador) και την υποστήριξη της ΜΑΡΜΥΚ Ηλιόπουλος.
Προσεγγίσαμε το project με το δέος και το σεβασμό που αρμόζει στο μάρμαρο: το μοναδικό υλικό που συνδυάζει τη μυστηριακή αίσθηση της ελληνικής αρχαιότητας με την πραγματικότητα της νέας βιομηχανικής επανάστασης. To case study του design βασίστηκε στις πραγματικές εικόνες - αυτές των φωτογράφων - και αναπτύχθηκε λιτά, αφαιρετικά, μίνιμαλ, στοιχειοθετώντας μία σύγχρονη δωρικότητα. Ακόμη και η τυπογραφία (Arial) επιλέχθηκε να είναι σεμνή, καθαρή και με αντοχή στο χρόνο, παρά την όποια χρήση.
Στο πλαίσιο αυτό, εντοπίσαμε το αντιπροσωπευτικό δίπολο tile – pixel: κομμάτι του τότε, κομμάτι του τώρα. Και ποιος καταλληλότερος να βάλει τα κομμάτια στη σειρά από τον σκηνοθέτη. Έτσι, φανταστήκαμε τον Φελίνι να σκηνοθετεί τον Πόλεμο των Άστρων στην Επίδαυρο και - σχεδόν - είδαμε τον Αστροστόλο στο ηλιοβασίλεμα του Μυρτώου Πελάγους. Εμείς, απλά εκτελέσαμε ένα branding project - εξέδρα εκτόξευσης του ελληνικού μαρμάρου στην παγκόσμια αγορά.
Credits
- Κτήμα Σκούρα (φιλοξενία του Wine & Marble Pairing)
- Spyros Hound Photography www.spyroshoundphotography.com & Kirill Samarits www.kirillsamarits.com (φωτογράφηση)
Visual identity and related applications for the project ‘’Man on the Moon’’: a meeting with the material of marble and the space of quarries, under Vassilios Bartzokas (Design Ambassador) art direction and ΜΑΡΜΥΚ Illiopoulos support.
We approached the project with the degree of awe and respect that deserves to the marble: the only material that combines the mystique feeling of Greek antiquity with the reality of the new industrial revolution.
Our case study based upon real images - those of the photographers – and developed in a simple, subtractive, minimal way, setting up a modern Doric rhythm. Even typography (Arial) chosen to be modest, clean and time resistant, regardless the use. Within this framework we identified the dipole tile – pixel: piece of the past, piece of the present. And who the most suitable to match the pieces than the director. So, we imagined Fellini to direct the Star Wars at Epidaurus and we – almost – saw the Starfleet at the dawn of Myrtoan Sea. We simply performed a branding project – launching platform, where from the Greek marble will travel to the universal agora.
Credits
- Skoura Domain (hosting of the Wine & Marble Pairing)
- Spyros Hound Photography www.spyroshoundphotography.com & Kirill Samarits www.kirillsamarits.com (photo shooting)











