HOLMAN associates
Πλήρες branding project (ονοματοδοσία, slogan, λογότυπος, εταιρική ταυτότητα, σήμανση, ένδυση, σχεδιασμός ιστοσελίδας, αναλογικές και ψηφιακές εφαρμογές) για επιχείρηση παροχής premium υπηρεσιών τεχνικού συμβούλου (project και construction management), με εξειδίκευση στον ξενοδοχειακό τομέα.
Στη βάση της οπτικοποίησης του brand τοποθετήσαμε το απλούστερο δισδιάστατο στοιχείο σχεδιασμού, την ευθεία, που πρωταγωνιστεί και διαμορφώνει τόσο το λογότυπο, όσο και την τυπογραφία. Πρόκειται για βέλη: οδηγούς κατεύθυνσης, εργαλεία διεύθυνσης και υλοποίησης ενός έργου. Οι οδηγοί αυτοί εντοπίζονται, σε απόλυτη μεταξύ τους ισορροπία, εντός ενός πλαισίου που νοηματοδοτεί το project. Παράλληλα, το σύνολο των στοιχείων απέχει λίγο μόνο από το να σχηματίσει το αρχικό ‘’Η’’ και το τελικό ‘’Ν’’ της επωνυμίας. Τελικά, το αρχιτεκτονικό και αφαιρετικό λογότυπο επικοινωνεί αβίαστα ένα ευφυές, δυναμικό, ολιστικό management. Συνεχίσαμε με μία 100% custom τυπογραφία, που επικοινωνεί ένα σύγχρονο πνεύμα τάξης και φιλοδοξίας. Είναι ξεκάθαρη και μεταδίδει το μήνυμα ‘’εμπιστευτείτε στη HOLMAN associates το όραμά σας’’. Η παλέτα χρωμάτων δεν χρειάστηκε τίποτα περισσότερο από άσπρο και μαύρο, με ένα βιομηχανικό γκρι να συνδράμει στην εξέλιξη της εταιρικής ταυτότητας. Αυτή με τη σειρά της αναπτύχθηκε ως ένα οπτικό σύστημα επικοινωνίας που συμβολίζει την συγκέντρωση, τακτοποίηση και διαχείριση της πληροφορίας, ώστε να καταστήσει το management αποτελεσματικό. Η ταυτότητα πλαισιώθηκε με ένα πλήθος αναλογικών και ψηφιακών εφαρμογών που ενσωματώθηκαν στο project για να επικοινωνήσουν στην αγορά τη φιλοσοφία του brand: construction intelligence.
Curation and Program Management: Vassilios Bartzokas for the Design Ambassador - www.thedesignambassador.com
A bottom-up branding project with naming, slogan, logotype, corporate ID, signing, clothing, webpage design and a variety of analog and digital applications for a premium project and construction management brand, expertized in hotel industry.
We installed the simplest 2D element, the line, at the foundation of the branding visualization process, as to lead and form both logotype and typography. Arrows: direction signs and tools to manage a complex task and achieve a successive fulfillment. These signs are located within a framework in an absolute balance, while the assemblage is not far from shaping the initials ‘’H’’ and ‘’N’’ of the brand. As a result, the architectural and abstract logo handily communicates an intelligent, robust, holistic management. Following, we came up with a 100% custom typography, such as to communicate a modern spirit of order and ambition. It so clear and it transmits the message ‘’trust your vision to HOLMAN associates’’. The color pallet needed nothing more than black and white, with an industrial grey contributing to the evolvement of the corporate ID. In its turn, it developed as a visual communication system, which symbolizes the information collection and the appropriate arrangements that make management effective. The ID surrounded by various analog and digital applications, integrated in the project to communicate toward the market the philosophy of the brand: construction intelligence.
Curation and Program Management: Vassilios Bartzokas for the Design Ambassador - www.thedesignambassador.com











