ENA is enough
Πλήρες branding project (λογότυπο, εταιρική ταυτότητα, συσκευασίες και πλήθος φυσικών και ψηφιακών εφαρμογών) για καινοτόμα επιχείρηση εστίασης.
Ως αναμφισβήτητα σημεία αναφοράς στην οπτική επικοινωνία του brand εντοπίζονται η πληρότητα, η πληθωρικότητα και η πολυτέλεια. Στον πυρήνα του project σχεδιάσαμε ένα αφαιρετικό λογότυπο: μία μίνιμαλ εκδοχή του βασικού προϊόντος της επιχείρησης, του ελληνικού ‘’γύρου’’. Η γεωμετρική αυστηρότητα του λογοτύπου αμβλύνθηκε και εξισορροπήθηκε με την καλλιγραφική τυπογραφία, που σχεδιάστηκε χειρόγραφα. Η αυτάρκεια του συνόλου επέτρεψε την ασπρόμαυρη εφαρμογή του, με μοναδική εξαίρεση το στεφάνι του συμβόλου, που επιλέχθηκε χρυσό για να υπογραμμίσει ότι, πρόκειται για κάτι πλούσιο. Αξιοσημείωτη λεπτομέρεια στη φυσική εφαρμογή προβολής του brand (σήμανση) αποτελεί ο κρυφός φωτισμός, που επικοινωνεί τη διαφορετικότητα μέσω της κομψότητας.
CREDITS
Project construction: Gagos Architecture & Design
A broad branding project (logotype, corporate ID, packaging and a vast amount of digital and physical applications) for an innovative grill house.
Completeness, excessiveness and luxury are the three undeniable reference points of the visual communication strategy. At the very core of the project we designed an abstract logotype: a minimal version of the basic traded good, the Greek ‘’gyros’’. The geometric austerity of the logo relieved and became balanced through the calligraphic typography, which is handwritten. The total self-sufficiency allowed the black & white implementation, with the exception of the golden ring that surrounds the symbol in order to underline a wealth nature. Noteworthy detail into the physical projection implementation of the brand (labeling) is the hidden illumination, which communicates distinctness through elegance.
* ‘’Ena’’ in Greek means ‘’one’’, so ‘’one is enough’’.
CREDITS
Project construction: Gagos Architecture & Design









