ΑΡΛΕΚΟΙΝΟ
Ονοματοδοσία, λογότυπο και σειρά εφαρμογών για νέο wine restaurant.
Το λογοπαίγνιο του ονόματος, που βάζει τον χαρακτήρα της κομέντια ντελ άρτε να φλερτάρει με το κρασί, ήταν ο σχεδιαστικός καταλύτης του project. Ζητήσαμε από τον Aρλεκίνο να μεταμορφωθεί και να εμφιαλώσει τον οίνο σε ένα μπουκάλι διακριτό από τα πολύχρωμα γεωμετρικά μοτίβα της φορεσιάς του, ορισμένα από τα οποία παραπέμπουν σε οικεία στοιχεία εστίασης, όπως το πιρούνι και το πιάτο. Χάριν αισθητικής συνοχής, λογότυπο και εφαρμογές εναρμονίστηκαν με τα αρχιτεκτονικά στοιχεία και χρώματα της τροπικής χλωρίδας, θεμελιώδη στο χαρακτήρα του καταστήματος.
Interior design: www.toniategou.gr
Φωτογραφίες: www.instagram.com/gpedis_photography
Naming, logo design and a variety of applications for a new wine restaurant.
The design catalyst of the project was the wordplay of the brand, which puts the Commedia dell' arte character in a flirting position with wine. We asked Harlequin to transform himself in order to close the wine in to a bottle. This bottle is distinguishable by the colorful motives of his dress, some of which remind us familiar dining objects, such as the spoon and the plate. In the framework of the aesthetic integration, logo and applications all get harmonized with the architectural elements and colors of the tropical flora, fundamental to the character of the restaurant.
Interior design: www.toniategou.gr
Photographs by: www.instagram.com/gpedis_photography









